Wednesday, January 13, 2010

Tiara Heights Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang




Nampaknya SERI PAJAM DEVELOPMENT semakin mendapat perhatian sekarang ni... terbaru kemunculan projek perumahan di daerah sepang... sekiranya aku belum membeli rumah... mungkin aku akan grab peluang ini walaupun harga rumahnya agak mahal. ini adalah disebabkan potensi kawasan tersebut.



Map yang aku dapat kat website seri pajam ni tak berapa betul.... tapi yang pastinya kawasan perumahan tu adalah belakang IPD Sepang... atas bukit tu beb.

kepada investor, orang miskin yang duit dah bersepah-sepah dan sesape yang bercadang nak beli rumah... watch out ok.... then REGISTER...

"jangan tunggu lama-lama... nanti lama-lama dia diambil orang"

11 comments:

  1. aku dah booking ... kena rm 5k... mahal x pe .. kalau x sambar.. bila lagi nak sambar...

    ReplyDelete
  2. wah... tahniah la... aku mmg admire rumah2 seri pajam nih... urban style...

    ReplyDelete
  3. rumah pajam dev . mmg stylo.. semua cantik2 dan nampak besar.. kualiti pun nampak bagus.

    ReplyDelete
  4. jemput ke komuniti BBST di www.salaktinggi.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ada sape2 boleh advice macam mana perjalanan nak beli rumah semi-d tiara heigths ni...mula2 kena bayar booking rm5k...pahtu bila nak kene buat permohonan loan..bila kene start bayar loan...saya betul2 berminatla...tapi mungkin next year baru mampu bila disahkan kenaikan pangkat...kalau saya booking dulu sekarang boleh ke?

    ReplyDelete
  8. baru semalam tangok rumah. memang cantik. tapi harga yang berpatutan kat area 2. so ade sape2 lagi yang bercadang nak beli tiara heights.

    ReplyDelete
  9. salam, saya tgk rumah tu hari sabtu lepas. Apa komen anda semua ttg syarikat tu? track record dia ok ke?

    ReplyDelete
  10. saya mmg minat nak beli rumah area Salak Tinggi. Kalau boleh nak dekat masjid/surau, tanah perkuburan, sekolah, kedai, n KLIA....Apa pendapat anda ttg Tiara Ht?

    ReplyDelete
  11. Tiara Ht tu best..dekat semua tu.. cuma jauh hospital

    ReplyDelete