Monday, November 30, 2009

Perodua ALZA.... anda suka?



tak mau nak cerita banyak.... sebab korang boleh baca sendiri review tentang kereta ni kat SINI. Apa yang nak highlight kat sini... korang HARUS tahu... bahawa kereta ini diasaskan dari model INI.

semalam nampak kereta Perodua ALZA test drive sedang dipandu uji di Bandar Baru Salak Tinggi.... bagi aku kereta ni sama besarnya dengan toyota AVANZA.... dan ia lebih sporty daripada toyota AVANZA... dan lebih cantik berbanding dengan proton EXORA.


p/s: aku suka kereta MPV... tapi aku tak suka bawak MPV pergi pasar... pasti satu kabin akan bau ikan, ayam, singa, kerang, belacan dan apa saja yang berbau tungkik kuat. 


5 comments:

  1. Salam Singgah. Saya pun tak suka MPV dan apa jua kereta yg panjang. Susah nak parking. hehehehe....

    ReplyDelete
  2. hye dua telur, uew. apa punya nama kau ni? masuk skali mmg ingat sampai mati nama ni! em, if u are free, vote my mister potato okay? for more infomation view my blog. i will appreciate it, thank you.

    ReplyDelete
  3. hazila,

    terima kasih sudi singgah rumah baru ni... support me with your click & comments ya... i like your blog... coz there have lots of foods... bila lapar i gi sana... :-p

    dila,
    hehehe... Ok.. no hal... aku akan vote ms potato yang comel tu nanti.... :-p click-click me ya... thanks!

    ReplyDelete
  4. salam cik, pasor mana yang jual singa tu? kita nak cari jugak... ;)

    ReplyDelete
  5. KOG,

    dulu ade... sekarang dah tak de.... :-p

    ReplyDelete