Tuesday, December 1, 2009

zon risiko fatiliti

airport dengan kawasan perumahan terbabit mana yang wujud dulu?.... so macam mana perancangan awal masa nak buat KLIA dulu?.... tak ambil kira kepentingan penduduk setempat ke?... hmmm...

jika dicadangkan untuk berpindah, sudah tentu mereka tidak mahu... mereka dah bersusah payah meneroka kawasan tersebut sejak dahulu lagi...

then, mereka yang terlibat digesa agar membuat bantahan. adakah bantahan tersebut akan digunapakai sebagai penyelamat kepada pihak berkuasa tempatan dan kerajaan sekiranya satu hari nanti ade kapal terbang mendarat terhempas dikawasan tersebut?... dengan alasan mereka sendiri yang tidak mahu berpindah setelah cadangan dikeluarkan?

aku MUSYKIL...



Lagi berita... boleh di baca di SINI


p/s: adakah ini satu propaganda politik atau ujian kepada tan sri mohd khalid ibrahim sebagai MB Selangor? 

2 comments:

  1. memula aku cr name ko kat floower aku tak der pun..blog mane yg ko follow..aku ade dua blog...jap aku check lagik satu..peh tu aku adalah follower pertama..huhuh vangga aku....

    pastu nak tanye lagik mane ko jumpa blog giler aku tu?peh tu kan nak tanye lagik nape tak buh kotak chattingngumpat segala mcm aku tu..senang sikit aku nak membecok situ...

    peh tu kan name ko tak register nuffnang,eh ade lagik pastu alza tu ko da test drive ker?ok tak?...aku nak tgk tapi asik ramai jer kat show room tu...rase nak kentut leljau bg semua org lari senangaku tgk kete tu...

    ReplyDelete
  2. ade la eryn... check balik. eheh

    aku suka2 je surf... terjumpa plak blog ko nih... sebab ko suka orang klik2 nuffnang dan ko rajin update... aku follow la... nanti ko sure rajin klik nuffnang aku...eheheheheheh fair kan?

    aku tak gi test drive alza... aku nampak org test drive jer... personally... aku suka designnya walaupun tak sebesar toyota wish.... kalau pempuan bawak kira ranggi la jugak... ala... ko gi je redah... kang dia orang bla punya... aku tak de interest nak tuka kete... jadi aku tak jakun sangat la nak tengok....hahahahahaha.. anyway tq for your comment. aku tgh belajar nak berblog nih...

    ReplyDelete